Okay men jeg kan høre jeg godt kan glæde mig så!!
Det skulle jeg mene, men der kan selvfølgelig være en svipser, selv blandt de gode forfattere, , men det tror jeg ikke i dette tilfælde
. Det er selvfølgelig også afhængig af instruktøren og skuespillerne, men der skal jo en del til at ødelægge et godt manuskript
.
Uha jeg har også en imponerende skuespillerkarriere
. Hvor højdepunktet nok var, da jeg havde hovedrollen som Maria i et krybbespil
(jeg tror det var 5 klasse). Til en af prøverne var vi kommet til at rive hovedet af dukken som agerede Jesusbarnet
. Det havde jeg så fortalt derhjemme. Så kom premieren og alt gik strygende, jeg kunne huske mine replikker og spillede fantastisk
. Men så kom vi til den scene, hvor vi til en af prøverne havde hevet hovedet af dukken og jeg synes pludselig jeg kan høre nogen grine nede blandt publikum og ja så var det at det gik lidt galt for mig
, for så kunne jeg heller ikke lade være med at grine og de næste 20 minutter sad jeg og skrald grinede, mens jeg engang imellem prøvede at få fremstammet mine replikker, som der højst sandsynligt ikke var nogen der kunne forstå
. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke fik nogen hovedroller efter den tid
, alle kunne jo huske min fremragende præstation
. Jeg fik dog en rolle som en dansende bedstemor i 7. klasse, hvilket jeg må have gjort rimelig godt, jeg blev ihvertfald kaldt bedstemor resten af året på skolen
Jo jo jeg er skam en meget talentfuld skuespiller
Jette