Christine Callisen
Commodore of happiness and laughter
Må jeg ik nok være med. Dengang jeg var lille åd jeg RIGTIG mange tyggegummi cigaretter.... Men det er jeg heldigvis ovre nu. Selvom det holdt hårdt!!!
Det er jo bare jätte braJep, jeg er stadig røgfri efter 1 stk julefrokost og 8 timer på arbejde, lidt rastløs, hysterisk osv men røgfri.
Jep, det er gode film, men jeg fik lavet et ægte røverkøb forleden da jeg fik Amadeus double-disc - directors cut for 49,- i TP. Selvom Salieri og Mozart teorien er far-fetched er det stadig en god film med god musik og opsætning, imho.Det er da 2 rigtig gode film du der har fået anskaffet, så mon ikke de kan få dig til at glemme selvmedlidenheden.
Ja jeg skal til endnu en julefrokost i aften og så på arbejde bagefter, så jeg hulker lige igen.
Frederik vi mangler altså en smiley hvor hovedet sprænger i luften, den kunne jeg virkelig godt bruge lige for tiden
Jep, det er gode film, men jeg fik lavet et ægte røverkøb forleden da jeg fik Amadeus double-disc - directors cut for 49,- i TP. Selvom Salieri og Mozart teorien er far-fetched er det stadig en god film med god musik og opsætning, imho.
Da jeg købte den for fire dage siden havde de ihvertfald 5-6 stk. tilbage på hylden bagefter. Det var i TP i Rødovre centeret (hvor jeg ellers kun kommer meget sjældent), du kan vel ringe og få dem til at sende et eksemplar til din nærmeste TP, eventuelt.Thomas, det var godt nok et super tilbud! Ved du om det stadig gælder?
Salieri er endnu værrere i Directors Cut versionen, men nu skal jeg jo ikke afsløre for meget. I begge versioner er Mozart også meget mere fjollet end man kan gå udfra han har været i virkeligheden. Men ja, det er en god historie med en pæn portion fantasi inkluderet, og så dog også nogle facts. Men f.eks. blev Mozart ikke begravet i en massegrav, det var simpelthen ulovligt efter den tids Østrigske lov. Filmen og bogen som den er baseret på er godt og grundigt dramatiseret.Jeg er enig i at filmen er både god og sjov, det eneste minus er at Salieri kommer til at fremstå meget negativt, hvilket jo egentlig ikke er helt retfærdigt!
Videoman har jeg altid været, og chokolade kan og vil jeg ikke stoppe med nu her i den søde juletidHva med dig? nu er du vel ikke gået hen og blevet choko/dvd-narkoman istedet
Det kunne være jeg skulle prøve det med nogle af mine fejlkøbte DVD film, gad vide hvordan det ville lugte?Jeg har hørt, at det skulle være vældig effektivt at gemme sine skodder i et syltetøjsglas med vand i, og hver gang man fik lyst til en smøg, skulle man bare stikke næsen ned i glasset...
Videoman har jeg altid været, og chokolade kan og vil jeg ikke stoppe med nu her i den søde juletid