Først nu har jeg fundet "Online Scrapbog", og jeg iler med at lykønske Frederik Magle med optagelsen i Kraks Blå Bog. Det er en stor ære (for os alle) og masser af hjertelige tillykke til Frederik. Der var også nogle spændende artikler og meget andet godt. Interviewet fra K-D var kun en smagsprøve, men Corno har hele interviewet, så måske vil u, Corno, lægge det ind i stedet for det andet? Jeg vil printe de mest spændende artikler og sende til Djursland til Svend Bilde, men mit papir er ved at slippe op, men Ann-Mai, min engel, har allerede købt nyt, og kommer med det en af dagene.Kassebeer, den nar,
har vi gemt til en anden gang, så skal han have tomaterne og de rådne æg samt 20 potter pis ned ad nakken!Uforskammede stodder. Han sku se at få lært dansk, så han ikke tillader sig at formode på hverken HKH Prins Henriks eller publikums vegne. Han må lære at sige JEG og ikke MAN, desuden kan han ikke udtale sig på symfoniorkestrenes vegne, om hvad de FRIVILLIGT og IKKE FRIVILLIGT vil have på deres repertoire, det er lige til sagsanlæg.Han er en ubehøvlet børste , som bør fryses ud
Til lykke igen Frederik, vi er alle så stolte af dig!!!
God virkelyst!!! Knus og kram Grete